Subject: Teekattemärgistuse muutus tugimaanteel nr 78
From: "Kirs, Kaupo" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 7 Feb 2025 11:13:43 +0200

Tere

Palun muuta teekatte märgistust tugimaantel nr 78 Mullutu külatee ristmiku
juures selliselt, et suunavööndid oleksid eristatud pidevjoonega.

Freudenberg Sealing Technologies OÜ´s töötab ca 300 inimest ja päeva
jooksul pöörab sellelet ristmikult Kuressaare suunas ca 150 autot.

Hetke olukorras kus suunavööndeis eraldab katkendlik joon on juhtunud
olukordi kus Mullutu külateelt parempööret Kuressaare suunas sooritades on
Kihelkonna suunas liikuv sõiduk alustanud möödasõitu ja tekkinud
liiklusohtlik olukord.

Manuses lisatud hetkeolukorra skeem

Parimate soovidega / Mit freundlichen Grüßen / Best regards

Kaupo Kirs

Manager Partner Production

FREUDENBERG

Freudenberg Sealing Technologies

Freudenberg Sealing Technologies OÜ
Mullutu küla / Saaremaa 93835 / Estonia

Phone +372 45 29 680 / Mobile + 372 52 11 020

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]   /
<http://www.fst.com/> www.fst.com

 <https://www.linkedin.com/company/fst/> www.linkedin.com/company/fst/

 <http://www.youtube.com/freudenbergsealing>
www.youtube.com/freudenbergsealing

Company Headquarters: Hoehnerweg 2-4, 69469 Weinheim, Germany

Comp.-Reg.: District Court of Mannheim, HRB 736340
Managing Directors: Dr. Matthias Sckuhr, Kerstin Borrs, Matthias Andres
Chairwoman of the Supervisory Board: Esther M. Loidl

This e-mail contains confidential and/or privileged information. If you
are not the intended recipient (or have received this e-mail in error)
please notify the sender immediately and delete this e-mail. Any
unauthorised copying, disclosure or distribution of the material in this
e-mail is strictly forbidden.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.